Povinně zveřejňované informace
Oficiální název | Obecní úřad Činěves |
Kraj | Středočeský |
Okres | Nymburk |
Starosta | Ing. František Moravec |
Adresa | Činěves, čp. 250, 289 01 Dymokury |
Telefon | 325 635 113 724 181 708 |
ou@cineves.cz | |
Úřední hodiny |
OBECNÍ ÚŘAD: Čtvrtek 8:00 - 11.30 Pátek 8:00 - 11.30 Středa 15:00 - 17:00 |
IČO | 00239046 |
DIČ | CZ00239046 |
Číslo účtu | ČNB 94-119191/0710 KB Nymburk 6828-191/0100 |
Číslo účtu stočné | KB Nymburk 51-5746540217/0100 |
ID datové schránky | 8g6aw4t |
Rozpočet pro rok 2023 | příjmy: 22. 617 754,- Kč výdaje: 38 155 000,- Kč |
1. Název | Obec Činěves | ||||||||||
2. Důvod a způsob založení | Obec Činěves vznikla dne 1. ledna 1993 rozhodnutím Ministerstva vnitra ČR, podle ustanovení §11 zák. č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů (úplné znění zákona č. 410 /1992 Sb.), má postavení právnické osoby, v právních vztazích vystupuje svým jménem a nese z těchto vztahů odpovědnost z něho vyplývající. | ||||||||||
3. Organizační struktura | Činnost obecního úřadu je zajišťována prostřednictvím agendy starosty, místostarosty a účetní obce na adrese: Obecní úřad Činěves Činěves 250 289 01 Dymokury |
||||||||||
4. Kontaktní spojení | Obecní úřad Činěves Činěves 250 289 01 Dymokury ID datové schránky: 8g6aw4t mob.: 724 181 708 tel: 325 635 113 další kontakt:ou@cineves.cz |
||||||||||
4.1 Kontaktní poštovní adresa | Obecní úřad Činěves Činěves 250 289 01 Dymokury |
||||||||||
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu | Obecní úřad Činěves Činěves 250 289 01 Dymokury tel: 325 635 113 |
||||||||||
4.3. Úřední hodiny |
|
||||||||||
4.4 Telefonní čísla | tel: 325 635 113 mob.: 724 181 708 |
||||||||||
4.5 Čísla faxu | |||||||||||
4.6 Adresa Internetové stránky | http://www.cineves,cz | ||||||||||
4.7 Adresa e-podatelny | |||||||||||
4.8 Další elektronické adresy | |||||||||||
5. Bankovní spojení | ČNB 94-119191/0710 Komerční banka a.s., pobočka Nymburk číslo účtu : 6828191/0100 číslo účtu : 51-5746540217/0100 (stočné) |
||||||||||
6. IČ | 00239046 | ||||||||||
7. DČ | CZ00239046 | ||||||||||
8. Dokumenty | |||||||||||
8.1 Seznamy hlavních dokumentů | |||||||||||
8.2 Rozpočet 2022 | příjmy: 10.865 000,- Kč výdaje: 13 790 000,- Kč |
||||||||||
9. Žádosti o informace | |||||||||||
10. Příjem žádostí a dalších podání | |||||||||||
11. Opravné prostředky | |||||||||||
12. Formuláře | Czech POINT: Žádost o výpis z Obchodního rejstříku Žádost o výpis z Živnostenského rejstříku Žádost o výpis z Rejstříku trestů Žádost o výpis z Katastru nemovitostí Žádost o výpis z Registru řidičů Žádost o výpis z Registru kvalifikovaných dodavatelů Žádost o výpis z Insolventního rejstříku Autorizovaná konverze dokumentů |
||||||||||
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací | Veškeré návody lze najít na portálu veřejné správy zde | ||||||||||
14. Předpisy | |||||||||||
14.1 Nejdůležitější používané předpisy | |||||||||||
14.2 Vydané právní předpisy | Obec Činěves vydává pouze právní akty, které nemají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny) a jiná opatření. | ||||||||||
15. Úhrady za poskytování informací | |||||||||||
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací platný od 1.1.2022 |
V souladu s §5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, ve spojení s §17 tohoto zákona, s nařízením vlády č. 173/2006 Sb. o zásadách úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, s §10 odst. 3 a 4 zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí, s článkem 12 odst. 5 Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679 a na základě § 102 ods. 3 zákona č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), v platném znění, tento sazebník úhrad za poskytování informací: Čl. I. Náklady na pořízení kopií 1. Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A4: 2. Za tisk na černobílé tiskárně (formát A4, jednostranný) jedna stránka 4 Kč 3. Za pořízení skenu či fotografie do souboru jedné stránky do velikosti A4 včetně úpravy k odeslání ……………………………………10,- Kč 4. Za poskytnutí kopie nebo tisku v jiném formátu nebo barvě bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, kterou obec za pořízení kopie nebo tisku bude u tohoto poskytovatele povinna uhradit. 5. V případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných obcí se výše úhrady stanoví ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje – li se informace formou prodeje tohoto výtisku. Čl. II. Náklady na opatření technických nosičů dat 1. 1 ks CD ………………………………..50,- Kč 3. Pokud žadatel poskytne vlastní technický nosič dat, na který bude možné požadované informace zaznamenat, nebude úhrada tohoto nákladu uplatňována. Čl. III. Náklady na odeslání informací žadateli 1. Náklady na poštovní služby budou vyčísleny dle ceníku České pošty s. p., případně jiného poskytovatele poštovní služby. Náklady na balné se stanoví paušální částkou 20,- Kč za jednu poštovní zásilku. 2. V případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání informací žadateli uplatňována. Čl. IV. Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání a zpracování informací 1. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání a zpracování informací (např. kopírování, tisk, atd.) se úhrada požaduje za vyhledávání delší než 20 minut. Úhrada za hodinu vyhledávání jedním pracovníkem je 200,- Kč, započítává se každých i započatých 30 minut. Úhrada je odvozena od ročních nákladů na platy zaměstnanců obce, kteří se mohou podílet na vyhledávání informací, podle schváleného rozpočtu pro rok 2022. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledávání informací více pracovníky bude úhrada dána součtem doby připadající na každého pracovníka. 2. Vzniknou – li při mimořádně rozsáhlém vyhledání informací jiné osobní náklady, nezbytné k vyhledání informace (např. náklady na jízdné na odlehlé pracoviště), budou účtovány na základě individuální kalkulace. 3. Do vyhledávání se zahrne s ohledem na konkrétnost formulace žádosti pouze vyhledání, ve kterém dokumentu se požadovaná informace nachází (např. v evidenci, spisové službě), vyhledávání samotného dokumentu (např. ve spisovně, v počítači), vyhledávání požadovaných informací v dokumentu, přenesení informací do sdělení žadateli (výpisem nebo kopírováním v počítači). Omezeně lze zahrnout čas nutný na anonymizaci chráněných údajů. Ostatní činnosti spojené s vyřízením žádosti, včetně právního posouzení, se nezapočítávají. Čl. V. Ostatní ustanovení 1. Celková výše úhrady je součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací. |
||||||||||
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací | |||||||||||
16. Licenční smlouvy | žádné | ||||||||||
16.1 Vzory licenčních smluv | ----- | ||||||||||
16.2 Výhradní licence | V současné době nejsou obcí Činěves poskytnuty žádné výhradní licence podle §14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. | ||||||||||
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. |
18. Informace o zpracování osobních údajů txt - DOCX, 20.34K.
Pověřenec: Bc. Lucie Kubešová Leišová - lucie.kubesova@sms-sluzby.cz, tel +420 774 998 590.