| B.K. dne: 06.01.2012 (14:19) |
|
...a že byla nynější paní starostka místostarostka!!! Co za tím vším je???
|
| Lenka dne: 06.01.2012 (14:02) |
|
Lenka
O vrácení dotace jsem nevěděla , jinak s vámi K.B plně souhlasím .
|
| K.B. dne: 06.01.2012 (09:35) |
|
Pro Lenku
Na rybářské muzeum se těšíte předčasně,dotace byla vrácena,nebude.A minulý starosta tam měl místostarostku,finanční komisi,co tam všichni dělali že nic nevěděli?A ještě s tím vystoupíme v TV.Nemyslím,že je nad čím jásat.
|
| BOŽENA dne: 05.01.2012 (19:42) |
|
REAKCE NA TV PRIMA
Konečně se Činěves zviditelněla. Že by to ale byla zrovna ta správná strana, to si nejsem jako její bývalá obyvatelka, jistá.
|
| Lenka dne: 05.01.2012 (14:42) |
|
Lenka
Teď , když už snad byli peníze vráceny tak se koupí konečně ty ryby do Zásadníku ? Jinak už se moc těším na Můzeum rybníkářství . Plnou podporu paní Starostce Sýkorové a hezký Nový rok 2012 .
|
| K.B dne: 05.01.2012 (09:15) |
|
Musím jen souhlasit s nezorem,kde není kontrola,je lecos možné.Co dělali (nedělali) ostatní zastupitelé,že něco takového mohlo projít?A pak s tím ještě jdete do televize.Myslím,že té ostudy bylo již dost a je to ostuda všech.
|
| nezoro dne: 04.01.2012 (23:42) |
|
Já si myslím, že tato diskuze o p. Kellerovije naprosto zbytečná, chybu udělal a myslím, že to je vůl. Jestli mu těch pár šestáků stálo za tu ostudu. No a nyní budeme čekat, jaké bude pokračování. Myslím, že někteří nemají klidné spaní. Protože o tom, co dělal, museli vědět i jiní. Jinak pro celou obec Činěves hezký a pohodová rok 2012.
|
| zoro dne: 04.01.2012 (21:09) |
|
zoro
P.Keller se vzdal mandátu uplně z jiného duvodu .A pravda to není on by něčeho takového nebyl schopnej.Prostě potřebujou na někoho hazet špínu.
|
| Lenka dne: 04.01.2012 (20:33) |
|
Lenka
Paní starostka Sýkorová řekla dnes na Prima family co zjistila a co se týká pana Kellera když byl ještě starostou a pravda to byla , jinak by se pan Keller nevzdal koncem roku mandátu zastupitele . Každý starosta snad něco udělá i pozitivního pro obec od toho je snad starosta . Ale obecní peníze na svůj ůčet , to snad ne .
|
| zoro dne: 04.01.2012 (20:28) |
|
zoro
Tak to je pravda ale ono se ne nadarmo říká že boží mlýny melou pomalu ale jistě.
|
| občan dne: 04.01.2012 (20:20) |
|
XXX
Možná by chtělo proklepnout také bývalého starostu!!!!
|
| občan dne: 04.01.2012 (19:49) |
|
občan
Nechápu proč neustále špiníte M.Kellera on narozdíl od Vás všech pro obec něco dál.Nebál se toho že se umaže a dal ruku k dílu.
|
| Lenka dne: 04.01.2012 (19:42) |
|
Keller
Proč máte uvedeno mezi zastupiteli Miroslava Kellera , který prý rezignoval , říkali to dneska na Primě , a co ty ryby v zásadníku , fak dobrá reklama .
|
| Marie Vorlíčková dne: 04.01.2012 (16:31) |
|
Čtenářka
Dobrý den, děkuji za upozornění. Chybu samozřejmě opravím. Vorlíčková
|
| Čtenářka dne: 04.01.2012 (12:32) |
|
Stálo by za úvahu opravit hrubou chybu v zápisu ze dne 27.12.2011 na str. 2 - majetek se spravuje nikoliv zpravuje..........
|
| Bohouš dne: 28.12.2011 (18:40) |
|
Hřbitov
Doufám,že se byl někdo ze zastupitelů podívat o svátkách u hřbitova,aby se konečně udělalo to plánované parkoviště.Teď je to tam jedna velká ostuda.
|
| Zdenka Sýkorová dne: 28.12.2011 (16:42) |
|
Přání
Vážení spoluobčané, přejeme Vám zdraví, štěstí a pohodu do nového roku 2012. Děkujeme všem za Vaše příspěvky a těšíme se na další.
|
| Zdenka Sýkorová dne: 28.12.2011 (16:40) |
|
Odpověď K. H. ze dne 27.12.2011
Vážený pisateli, zastupitelstvo na včerejším zasedání rozhodlo pouze o vytvoření nového pracovního místa, na které bude vypsáno výběrové řízení.
|
| K.H. dne: 27.12.2011 (14:53) |
|
Paní starostko,mám dotaz.Jak a kdo rozhoduje o vytvoření nového pracovního místa u OU a jakým způsobem probíhá výběr zájemců?Na minulém zastupitelstvu žádná zmínka o nutnosti nového pracovníka nepadla a při tom se dovídáme od lidí z MK.že od 1.1.2012 pracovník nastupuje?Dohodli se kamarádi mezi sebou a nebo byl řádný konkurs?Jak to vůbec v nší obci chodí?
|
| Činěmatograf dne: 24.12.2011 (16:18) |
|
Přání
Všem lidem dobré vůle přejeme krásné svátky a úspěšný příští rok.
|
| Jan Blažek dne: 24.12.2011 (14:15) |
|
Nové video
Dobrý den. Do sekce Video bylo přidáno nové video z Drakiády 2011
|
| Marie Vorlíčková dne: 20.12.2011 (10:22) |
|
Odpověď XY - z jiného soudku
Dobrý den, zde je vyjádření p. Hančíkové ze společnosti VAK, a.s.:
Další odečty bychom potřebovali provést v měsíci březnu 2012. Odečty k 31.12.2011 nebudeme provádět. Při fakturaci vodného za přelom roku budeme postupovat tradičně jako již po mnoho předchozích let. Spotřebu k 31.12.2011 program fakturace vodného propočte průměrem. Stanoví počet dnů od poslední fakturace a propočte denní průměr spotřeby a pak za počet dnů zbývajících do konce roku 2011 vypočte spotřebu. Pokud by někdo nesouhlasil s propočtem m3 průměrem k 31.12., má možnost provést samoodečet vodoměru a stav vodoměru nám nahlásit na mail hancikova@vak-nymburk.cz nebo telefonicky na číslo 325 513 245. V žádném případě však nebudeme fakturovat spotřebu od 9.10.2011 do 31.12.2011 za zvýšenou cenu a zvýšenou sazbu DPH platnou od 1. 1. 2012.
Fakturace za stočné, kterou provádí obec, se bude provádět stejným způsobem. Stav vodoměru k 31.12. můžete nahlásit na telefon 325 635 113 nebo na e-mail ou@cineves.cz nebo osobně na obecní úřad.
|
| XY. dne: 18.12.2011 (12:10) |
|
Z jiného soudku.
Paní starostko, mám dotaz. Došlo nám oznámení o zvýšení vodného a stočného od 1.1.2012. Poslední odečet byl k 8.10.2011. Kdy bude odečet - zbývající, za rok 2011? Nebo budeme platit za tyto měsíce již zvýšenou sazbu? Děkuji za včasnou odpověď.
|
| občan Činěvsi dne: 16.12.2011 (20:21) |
|
V Činěvsi už ani ta kritika nepomáhá jen se občané hádají mezi sebou. Proč? Kvůli kravinám co se řeší na úřadě a vznikne z toho taková blbost jako je anketa. Nejhorší je, že jedna věc odezní a jiná ještě hloupější jí zastoupí. Chcete pro nás něco udělat? Nemáme chodníky, silnice přes Činěves už taky vypadala lépe, dodělejte už tu kanalizaci co nás tolik stála a hlavně vás prosím, začněte tlačit na církev ohledně oprav kostela. Chlouba vesnice a v jakém je stavu.
|
| Milka dne: 16.12.2011 (11:23) |
|
Ano, je pravda, že někteří občané by potřebovali jiného doktora (avšak úplně s jinou odborností). Hlavní ale je, že zastupitelů se to netýká. :)
|
| H.Borovský dne: 16.12.2011 (10:14) |
|
Tato anketa je arogantní,neslušný a nesmyslný cár papíru,vymyšlený,tak jako mnoho jiných rozhodnutí,partou lidí,která by ráda rozhodovala o věcech kterým vůbec nerozumí.Nabízím jinou anketu na stejné intelektuální výši:
Kolik je v Číně obyvatel?
Za "A" Dva body.
Za "B" Jeden bod.
Svoje odpovědi noste na obecní úřad a výherce dostane volnou vstupenku do rybářského muzea Špýchar.
Pravdou však zůstává,že spousta lidí v této vesnici by potřebovala jiného,ale opravdu jiného doktora.
|
| helena dne: 16.12.2011 (08:15) |
|
zena
v cinevsi bych bydlet nechtela ,lidi maji moc starosti jaku by nemeli dost sve, heziky den preje helena
|
| Dr.Doležel dne: 16.12.2011 (02:06) |
|
Ordinace-anketa
Dovolte mi abych zareagoval na vzniklou situaci. Nevím, proč celá akce vznikla. Prý proto, že si občané přejí, aby byla ordinace každý týden. To je sice hezké a jistě by si to přáli lidé i v jiných obcích. Podívejte se ale okolo - který obvodní lékař z Městce nebo z Poděbrad jezdí ordinovat ještě do jiné vesnice na svém obvodu ? Z Městce jedině snad Dr.Plecitý do Záhornic a to jen proto, že Záhornický obvod je tak malý, že tam lékaře na celý úvazek neseženou. Nevím proč třeba paní doktorka Barešová, když nabídla, že bude ordinovat v Činěvsi ( a to má 2 x více pacientů než je na Dymokursku ), nevyjíždí ordinovat do některé z vesnic ve svém obvodu.
A nyní otázečka - byla někdy přede mnou ordinace v Činěvsi ? .... nebyla, dokud jsem tuto ordinaci ve spolupráci s obecním úřadem nezavedl já, to už se asi pozapomnělo. Zavedl jsem ji proto, aby senioři nemuseli dojíždět do Dymokur a počítal jsem s tím, že do ní budou chodit chroničtí pacienti na jednoduchou kontrolu a pro předpis léků. Takový pacient se kontroluje většinou 1 x za 3 měsíce a na tuto dobu mu i předepíšu léky. Vzhledem k tomu, že takových pacientů je v Činěvsi asi 100, je ordinace 2 x měsíčně pro tento účel dostačující. A to se nezamýšlím nad tím, pro kolik z nich je obtížné dopravit se do Dymokur. Někteří si sice stěžují, že je to 2 km do Dymokur daleko a pak zjistíte, že dojet k odborníkům do Městce nebo do Poděbrad to pro ně problém není. V dobách, kdy na vesnici nebylo skoro žádné auto a někomu bylo hodně špatně, muselo se zapřáhnout a odvézt ho do Dymokur. Dnes má skoro každý u domu auto nebo příbuzného či souseda, který ho může do ordinace odvézt.
Pokud má někdo akutní potíže, nemůže stejně čekat týden, až bude lékař zase ordinovat a potřebuje ošetřit hned. A pak by měl přijet do Dymokur, protože tam je na to vybavená ordinace. Je v ní EKG, přístroje na krevní vyšetření, na rehabilitaci. Troufnu si říct, že je vybavena nadstandardně a zařídil jsem ji tak proto, aby pacienti nemuseli zbytečně cestovat jinam - to co jim uděláme v ordinaci za půl hodiny, by jim zabralo třeba 2 dny + projetý benzín.
Celý dymokurský obvod má bohužel tak málo pacientů, že ani nedosahuje celostátního průměru. Tak malé obvody pak leckdy musí pojišťovny dotovat, aby se vůbec udržely a nezanikly. Proto musím ordinovat v Křinci a v Nymburce, abych sehnal pacienty jinde. Takže denně přejíždím z ordinace do ordinace a doma pak po večerech a o víkendech musím dělat administrativu. Většina lidí má pocit, že naše práce končí s odchodem posledního pacienta. To je ale velký omyl - bohužel polovinu času máme na pacienty a deuhou polovinu zabírá administrativa ! Pokud si vzpomínáte, pan doktor Ježek měl na starosti ještě Kněžice a Záhornice ( a do Činěvse také nejezdil ). Při dnešním nedostatku praktických lékařů by takový obvod mohl teoreticky zaniknout a všichni pacienti by pak mohli jezdit třeba do Městce nebo do Poděbrad.
V anketě je otázka - jakého chcete lékaře ? Ale už není vysvětleno, že to neznamená jen změnu lékaře v Činěvsi - znamená to zaregistrovat se k tomu, kdo by do Činěvse jezdil. Někteří starší občané by totiž mohli mít pocit, že si zajdou do ord. v Činěvsi a pak mohou zas do Dymokur. A hlavně máme stále svobodnou volbu lékaře, takže pokud ke mně někdo nechtěl z jakýchkoliv důvodů chodit, zaregistroval se jinde.
Zřejmě z neznalosti věci si také někdo neuvědomil, že anketa je jedna věc a realita druhá. Pokud by chtěl někdo jiný ordinovat v Činěvsi, musel by nechat na krajském úřadě vyhlásit výběrové řízení, kde zástupci pojišťoven rozhodnou, s kým uzavřou smlouvy na zdravotní péči pro danou oblast.
Tolik tedy na vysvětlenou. Nevím kolik lidí si to zde přečte, senioři, kterých se to týká nejvíc asi internet doma nemají. Budu rád, když jim to alespoň někdo bude tlumočit :-).
Přeji příjemné prožití svátků vánočních a hodně zdraví v novém roce.
|
| občan Činěvsi dne: 15.12.2011 (18:11) |
|
volafine
Podepsané příspěvky se mažou. Chtělo by to přečíst si celou diskuzi i vysvětlení paní starostky, proč tomu tak je. Anketa je anketa už jsem sní zatopil doktora mám jiného a do pojištění nikomu nic není.
|
| taky občan dne: 15.12.2011 (17:10) |
|
pro volafine
A hlavně ty chytrej, že se umíš podepsat co, jdi příkladem! Jinak si myslím, že MUDr. Doležal, i když je v Činěvsi zporadicky, tak své pacienty zná. A taky nevím,z čí hlavy tato anketa vznikla a proč.Jaký je důvod.Kdo dal na tuto anketě návrh? A jen ať proboha nikdo neříká " Zastupitelé se dohodli".
|
| volafine dne: 14.12.2011 (21:05) |
|
To je tady samý občan a nikdo se neumí za svůj názor podepsat, co je to za lidi, anketa je správná, ať si veřejnost určí kdo je bude ošetřovat a Vy občane si zaškrtněte toho svého, a jak víte co umí a neumí paní doktor?
|
| občan dne: 13.12.2011 (19:32) |
|
anketa
Která hlava vymyslela tuhle anketu ? To se někdo zná s paní doktorkou a chce jí dohodit kšeft, jak už to ve zdejších krajích chodívá ? Proč bych měl měnit doktora, který mě zná jako svoje boty už asi 15 let, za doktorku, která o mně neví ani ň, nemá ani záznamy o mně v počítači a v ordinaci žádné vybavení ? A taky šikovně položená otázka, že ? - chcete mít doktora v Činěvsi 2 x nebo 4 x měsíčně ? - ale taky se musí říct B - v ostatní dny si pak budete muset jezdit do Městce, ne do Dymokur. No možná chápu důchodce, že se jim nechce daleko, když chtějí jenom napsat léky, ale na to by tu pak obec mohla najmout cvičenou opici. Ta už ale nedokáže natočit srdíčko a udělat další vyšetření.
Míru zdar.
|
| Obcan dne: 06.12.2011 (19:39) |
|
Pro p.Zadrazila
Vuz vasi manzelky poskodil pan kteremu rikaji Pegas!!!! Ma mit dokonce i klice od vozu ktere nasel pred hospodou.
|
| Činěmatograf dne: 04.12.2011 (16:02) |
|
Nové video
Činěmatograf přidal na svých stránkách do přehrávače "OBEC" nové video: Mikuláš 2011.Mikulášská nadílka 3.12.2011 v Činěvsi.
|
| Čtenářka dne: 01.12.2011 (11:00) |
|
Pro p. Maška
Pozor: nejmenovat, mohl byste být "popotahován" a Váš příspěvek vymazán. Na tomto webu obce může jmenovat, kritizovat a osočovat druhé pouze někdo. Ostatním jsou slušně, ale kriticky napsané příspěvky, mazány.....
|
| Činěmatograf dne: 30.11.2011 (18:34) |
|
Pro Cejka
Pan Mašek nic nepřiúpravoval.Prostě natočil jak se likvidovala síň čehokoliv.Na přání pana Součka to publikoval na obecních stránkách.Pan Souček měl starost aby se nic neztratilo.Co natočil to natočil,nic nepřidal a nic neubral a pneudofylosofické názory dnešních politiků jsou mu ukradeny.Tu dobu nehodnotí a navíc nikomu nic nevnucuje.Každý si může udělat svůj názor.Za Váš názor děkuje a jen upozorňuje že není veřejnoprávní medium a může vyjádřit svůj svobodný názor,ale v tom to případě opravdu jde o realitu a ti co odváželi ony relikvie jsou svědci toho co tam opravdu bylo.Jiří Mašek.
|
| Cejka dne: 30.11.2011 (12:01) |
|
Kde je objektivita ?
Dnes jsem si přehrál příspěvek Likvidace síně slávy a byl jsem nemile překvapen jeho neobjektivním pojetím.V Činěvsi žádná siň slávy nebyla , byla Síň tradic, kterou založila obec a byly zde umístněny materiály, které zobrazovaly vývoj obce např, od 1.sv. války přes odboj ve 2.sv. , vývoj JZD a dění kulturní činnosti v obci.Žádné politické materiály zde umístněny nebyly, zřejmě byly ve skladě a tudíž politické podbarvení celé nahrávky je neobjektivní.Materiály byly poplatné době, tak jako dnešní pneudofylosofické názory dnešních politiků.Pan Mašek by měl toto brát v úvahu,když tuto reportáž přiúpravoval.
|
| občan Činěvsi dne: 26.11.2011 (23:13) |
|
Veřejné mínění
Psychopat to docela sedí díky. Koukám, že chápete o co tu jde. Ty stromy jsou důkazem toho že tu nebylo a není něco v pořádku. Bylo by smutné kdyby nikdo neupozornil a nedokázal říci svůj názor k problému, který nastal. Snad se naši zastupitelé poučí a proberou i možné následky.
|
| K.Havlíček dne: 22.11.2011 (15:02) |
|
Pro Michaela
Jak chcete řešit budoucnost,když není vyřešena ani přítomnost.A k těm stromům:již naši předkové věděli,jak důležité stomy pro zdravé ovzuduší jsou a proto jejich kácení,a jiné nevhodné zásahy nejsou "prkotina"Strom nevyroste ze dne na den,ale trvá to desítky let a toho by si měl být každý vědom.
|
| Čtenářka dne: 22.11.2011 (12:58) |
|
Pro Michaela
Když chcete "řešit" budoucnost, musíte mít vyřešenou minulost, což všeobecně v Česku není zvykem. Zjevně si někteří lidé v obci nemyslí, že kácení a údajně neodborný ořez stromů je primitivní věc..........
|
| Honza Blažek dne: 21.11.2011 (20:11) |
|
Nová videa
Do sekce Video bylo přidáno nové video. Je to z 1. setkání veteránů na faře.
|
| MICHAEL SCHUMACHER dne: 21.11.2011 (18:26) |
|
BUDOUCNOST
DOBRY DEN ME BY ZAJMALO, PROC TADY RESITE TAKOVE PRIMITIVNI VECI, JAKO JSOU STROMY, PROSTE SE TO STALO TAK NEVIM, CO TU RESITE. NECHTE MINULOST MINULOSTI A RESTE RADEJI BUDOUCNOST. UZ SE NAD SEBOU ZAMYSLETE JSTE JAK VOSY, KRERY JDOU PO BONBONU LIDI, UZ SE PROBERTE!!!! VAS OBCAN
|
| Taky občan dne: 19.11.2011 (21:30) |
|
Tak vážení zastupitelé. Kdy začnete odpovídat na dotazy? Nebo se o tom musíte nejdříve poradit?
|
| K.Havlíček dne: 19.11.2011 (15:51) |
|
Dotaz
Pokácelo se a ořezalo veliké množství stromů.Kam přišly větve a jak je dál chcete zpracovat?OÚ zakoupil drahý drtič,kolik jste toho nadrtili?Za rozumnou cenu by si lidé drť jistě rádi odkoupili.Nebo budete raději pálit?
|
| občan dne: 18.11.2011 (17:09) |
|
Fara
To je pravda,do fary se vrazilo tolik peněz a nic se tam neděje?Bylo to zbytečné mrhání peněz.Co má zastupitelstvo s farou v plánu?
|
| Dotaz dne: 16.11.2011 (22:31) |
|
Je pěkné, že se pořádají různé akce. Ale . Proč v domově důchodců? Nemají ti lidé nárok na klid? Přispívá jim obec na elektřinu? Na co je potom fara?
|
| Veřejné mínění dne: 12.11.2011 (06:42) |
|
Psychopat
|
| občan Činěvsi dne: 09.11.2011 (18:51) |
|
Stromy
Také děkuji za odpověď a beru vás za slovo. Počkám si, co se bude řešit na zasedání. Dale, je dobře, že se vrba omladila, ale musím souhlasit s paní Kršňákovou. Vrba opravdu není smrk. Firma, kterou zmiňujete má certifikáty, ale jejich práce tomu neodpovídala. Člověk co dokáže ořezat smrk z jedné strany a říká tomu omlazení, není odborník! Dnes jsem si všiml, že stromy jsou pokácené. V tomto případě s tím souhlasím. Nedaly by se zachránit a časem by začaly ohrožovat obyvatelé, majetek i kolemjdoucí. Je škoda, že se nedalo jejich řádění zabránit a muselo to tak dopadnout.
|
| Kršňáková M.-starší dne: 07.11.2011 (17:38) |
|
"Omlazené smrky"
Paní starostko,děkuji za odpověď.Je sice hezké,jestli má nějaká firma různá osvědčení a certifikáty a další znalosti norem.Ale to neovlivňuje jejich odvedenou práci a dovoluji si tvrdit,že ošetření stromů-smrků u čp 82. nebylo odborné zmlazení,ale zmrzačení stromů.Smrk,se nemůže přirovnávat k vrbě,ten neobrazí
|
| Zdenka Sýkorová dne: 07.11.2011 (16:59) |
|
Stromy
Diskutujícím ohledně kácení stromů a jejich údržby bych sdělila toto: mám stromy ráda a myslím si, že je potřeba je pravidelně udržovat. Zkuste zavzpomínat, jak vypadala omlazená smuteční vrba před několika lety a jak vypadá teď. Myslím si, kdyby se tenkrát neudělal takový radikální řez, už jsem ji nemuseli v obci mít.
|